O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentką dietetyki. Większość wolnego czasu spędzam w kuchni aby stworzyć coś nowego i pysznego a jednocześnie zdrowego.

poniedziałek, 20 lipca 2015

Owsianka z masłem orzechowym, chia, bananem i mango

Bardzo często tak wygląda właśnie moje śniadanie. Gdy mam ochotę na coś naprawdę dobrego ale nie mam zbyt dużo czasu na wielkie gotowanie. Jest w tej owsiance wszystko co najlepsze a dziś dodałam chia, która nadała całości konsystencji "budyniu". Pycha !

Składniki:

  • 250 ml mleka bez laktozy
  • 3 łyżki musli 
  • 1 łyżeczka chia 
  • 1 łyżka masła orzechowego 
  • świeży banan i mango 
Przygotowanie:
  1. Mleko, płatki i chia podgrzewam w małym garnku, ale nie doprowadzam do wrzenia.
  2. Pod sam koniec, gdy owsianka zaczyna gęstnięć (po ok 5-7 min) dodaje masło orzechowe i mieszam do rozpuszczenia. 
  3. Na gotową owsiankę dodaje banana i mango.
Gotowe :)

Smacznego ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz