O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentką dietetyki. Większość wolnego czasu spędzam w kuchni aby stworzyć coś nowego i pysznego a jednocześnie zdrowego.

wtorek, 22 marca 2016

Truskawkowy sorbet

Ten pyszny deser można przygotować w 5 min.
Za oknem nadal brakuję słońca, więc trochę koloru warto wprowadzić do kuchni :)


Składniki:

  • garść mrożonych truskawek
  • 1 kiwi
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • 5 g cukru kokosowego 
  • płatki (u mnie bezglutenowe czekoladowe kuleczki)
  • 1 mandarynka

Przygotowanie: 

U mnie sprawdza się niezastąpiony Thermomix do miksowania mrożonych owoców, ale w zwykłym blenderze, również można to zrobić [truskawki muszą być lekko odmrożone]. 
  1. Truskawki, jogurt i cukier kokosowy - zmiksować na jednolitą masę.
  2. Dodatki i sposób dekoracji - całkowita dowolność.



Smacznego :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz